piątek, 9 sierpnia 2013

Moje Strefy Poprawy, Strefy Eksperckie i wymarzone Strefy Eksperckie

Strefy Poprawy:
  1. za dużo rzeczy zaczynam, nie doprowadzając ich do końca
  2. zarządzanie czasem (jestem dobra w teorii)
  3. strasznie bałaganię, a bierze się to ze zbieractwa, kolekcjonerstwa i przytulania "przydasi"
  4. tchórzostwo przed nieznanym, nie lubię robić czegoś po raz pierwszy ;/

Strefy Eksperckie:
  1. mam bardzo dobrą pamięć
  2. potrafię dobrze planować
  3. potrafię logicznie myśleć
  4. znam się bardzo dobrze na psach :)

wymarzone Strefy Eksperckie:
  1. Photoshop
  2. Tworzenie stron www
  3. Fotografia
  4. Jeszcze myślę.... :)

3 komentarze:

  1. chciałbym kiedyś powiedzieć że mam dobrą pamięć, niestety nie potrafię nawet zapamiętać imion znajomych z mojej grypy na studiach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie pamiętasz ich imion? A często z nimi przebywasz? Może nie są warci zapamiętania? Ale szczerze mówiąc dobra pamięć potrafi być też zmorą. Pamiętasz zbyt dużo rzeczy. Jest Ci przykro, ze inni tego nie pamiętają, czasem nawet wypomnisz drugiej osobie rzecz, o której wszyscy już zapomnieli. Na co Ci taka pamięć? :)

      Usuń
  2. Ja też mam doskonałą pamięć-ale wybiórczą, na przykład doskonale pamiętam daty urodzin nie tylko wśród rodziny, ale i znajomych-bliższych dalszych... Itp. Ale Maja masz rację, to też zmora :(

    OdpowiedzUsuń